Monday, February 10, 2014

Powrót do Polski - Kufle i Kapsle - Dzień Piwowara Domowego

Oj długo już nie pisałem na tym blogu. Różne zawirowania życiowe sprawiły, że zmieniłem kontynent i na dobre przeniosłem się do Polski. Mam jeszcze całą masę materiałów ze Stanów ale zacznę od bardziej bieżących wydarzeń. Wróciłem na początku lipca 2013  do Poznania - miałem wtedy okazję poznać Ministerstwo Browaru, Basilium, Krieka no i moją ukochaną Setkę. Potem we wrześniu los mnie rzucił do Warszawy i poczułem się tu jak w swoim żywiole. PDSL, KiK, CnK, PP i Chmielarnia są wspaniałymi miejscami do odkrywania polskiej i europejskiej sceny piw rzemieślniczych. Po kilku miesiącach rozpoznania terenu zacząłem zabierać na różne wydarzenia mój aparat.

19 Stycznia 2014 w Kuflach i Kapslach odbył się Dzień Piwowara Domowego

http://www.pspd.org.pl/event/dzien-piwowara-domowego-kufle-i-kapsle-warszawa

Poniżej moja krótka fotorelacja z tego wydarzenia

homebrewing, piwowarstwo domowe, Polska, Warszawa, Poland, Warsaw, Kufle i Kapsle, craft beer














No comments:

Post a Comment